Aldi doo, Karađorđeva 9a, Pančevo; tel: 013 304 764;
PIB: 101865350; MB: 08196915; PEPDV: 122860585

Politika privatnosti

PRAVILA PRIVATNOSTI I USLOVI KORIŠĆENJA

 

1.

O nama

1.1.

Osnovni podaci o kompaniji – Puno ime kompanije, ALDI DOO sedište Vojvode Petra Bojovica 2, Pancevo, PIB 101865350, Matični broj 08196915, odgovorno lice Olivera Jovanov, tekući račun 160-401464-36, šifra delatnosti 4666

 

Puno poslovno ime privrednog društva je:

DRUŠTVO SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU ALDI DOO

Sedište: Vojvode Paetra Bojovica 2, Pancevo

Odgovorno lice: Olivera Jovanov

PIB: 101865350

Matični Br: 08196915

Šifra delatnosti  – 4666

Tekući račun: 160-401464-36

Kontakt telefon: +381 13 304 764

Kontakt email adresa: office@aldi.co.rs

Svaki trgovac sam bira na koji način će objaviti svoje osnovne podatke, to može biti postavljeno na zasebnu stranicu vašeg sajta ili u tzv footer svake stranice. Moguće je postaviti određeni zvanični obrasci: – Obrazac za indentifikaciju – Potvrda o evidentiranju PDV-a – Izvod iz registra obveznika PDV-a itd

2.

Politika privatnosti

2.1.

Definicije politike privatnosti

 

Ova Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika prilikom korišćenja internet stranice https//www.aldi.co.rs , kao i njihovo skladištenje u bazama podataka našeg preduzeća . ALDI DOO Pančevo  Naša politika privatnosti obuhvata razloge kako i zašto sakupljamo, koristimo i štitimo Vaše lične podatke.

Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmeniti u svako doba i da tako izmenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na Web sajtu.

Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmena, podrazumeva da prihvatate sve uslove tako izmenjene Politike privatnosti. Stoga savetujemo korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promenama.

2.2.

Način prikupljanja i upotrebe podataka

 

Tokom Vaše posete sajtu možemo prikupiti vaše lične podatke koje su neophodne da podesite svoj nalog, u svrhu naplate ili isporuke Vaše robe. Vaše lične podatke koristimo isključivo i samo kako bi nam omogućili da Vam obezbedimo proizvode i usluge koje želite radi zadovoljenja Vaših zahteva ili da Vam prilagodimo našu ponudu, tj. da je personalizujemo, unapredili rad Web sajta, osigurali proveru administrativnih zadataka, uspostavili kontakta sa Vama, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali našu ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornim za sprovođenje zakona.

Mi ne prodajemo i ne iznajmljujemo Vaše lične podatke trećim licima, za njihove markentiške potrebe a da prethodno nismo Vama dali mogućnost da tu opciju isključite. Međutim, mi možemo otkriti Vaše podatke našim poslovnim jedinicama i partnerima, koji su deo ove Politike privatnosti. Nikada i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrebiti Vaše lične podatke. U sledećim odeljcima ćemo Vam izložiti načine i razloge za moguće davanje Vaših informacija, za potrebe normalnog poslovanja Web sajta.

2.3.

Skladištenje i čuvanje podataka

 

Preduzeće ALDI DOO Pančevo   kao prodavac proizvoda i usluga na Web sajtu ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše privatnosti kad ste “online” kao korisnik. Vaše lične infrmacije se čuvaju na siguran i poverljiv način, i obrađuju na zakonit način u skladu sa ovom politikom privatnosti. Preduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione mere radi zaštite od naovlašćenog i nezakonitog pristupa i obrade vaših ličnih podataka, uključujući i enkripciju vaših informacija. Mi ćemo Vaše informacije zadržati onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo Vaš nalog, Vaše plaćanje, odradimo refundaciju sredstava, odgovorimo na žalbu ili pružimo Vam promotivne informacije na koje ste se prijavili.

2.4.

Kolačići (cookies)

 

Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na Vašem računaru od strane internet stranice koju posetite. Kolačići obično čuvaju Vaša podešavanja, postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu internet stranicu internet pregledač šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da Vas prepozna i prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da naš Web sajt ima pristup Vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web browsera Vam omogućava da blokirate kolačiće. To možete uraditi putem Podešavanja Vašeg web browsera.

   

3.

Opšti uslovi pružanja usluga

3.1.

Opšti uslovi pružanja usluga

 

Prodaja robe putem naše online prodavnice obavlja se u okviru registrovane delatnosti privrednog društva ALDI DOO Pančevo   ulica: Vojvode Petra Bojovica 2, Pancevo , matični broj 08196915..

Roba koja se prodaje putem Web sajta www.aldi.co.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom .

Prodajna cena robe je naznačena uz svaki artikal.

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

   

4.

Politika isporuke

4.1.

Trenutak prihvatanja porudžbine

 

Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća ALDI DOO Pančevo   tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.

4.2.

Rok isporuke

 

Period isporuke porudžbine je2-5 radna dana. Porudžbine poslate petkom i vikendom biće dostavljene u roku od 5 dana u zavisnosti od vase lokacije.

4.3.

Kašnjenje isporuke

 

U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u tom slučaju će sav novac biti vraćen.

4.4.

Cena isporuke

 

Naručenu robu Vam šaljemo kurirskom službom.

U slučaju zamene robe, troškove vraćanja robe snosi kupac

Možemo podeliti Vašu porudžbinu prilikom isporuke na nekoliko delova u zavisnosti od raspoloživosti i dostupnosti robe na zalihama (može se desiti da je u nekoj drugoj radnji ili magacinu u drugom gradu). To kupcu nece prouzrokovati nikakve dodatne troškove.

4.5.

Procedura isporuke

 

Pošiljka stiže na adresu.Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije .

·        Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoaje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon + 381 013 304 764 ili putem emaila office@aldi.co.rs

. Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

5.

Politika plaćanja 

5.1.

Načini plaćanja

 

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: pouzecem I direktnom bankarskom transakcijom.

6.

Politika reklamacije

6.1.

Postupak reklamacije

 

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

Roba pokrivena garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača proširena na Kupca. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda .

·        Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite na email reklamacije@aldi.co.rs ili telefon + 381 13 304 764 kako bi Vam poslali.

Preduzeće ALDI DOO Pančevo   ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate korisnički servis (kontakt podaci) i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.

Ako je neki proizvod koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga, molimo Vas da kontaktirate naš korisnički servis (kontakt podaci) i da pogledate kako biste se upoznali sa detaljima garancije i postupkom reklamacije.

6.2.

Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe

 

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Izbnos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.

6.3.

Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca

 

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

6.4.

Troškovi vraćanja robe i novca

 

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

   

7.

Uputstvo za kupovinu

7.1.

Uputstvo za kupovinu na websajtu – postupak kupovine

 

Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici https://www. aldi.co.rs možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u roku od 2-5 radna dana.

Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu proizvoda. Kako biste ubrzali i olakšali svoju pretragu možete koristiti filtere. Kada se odlučite za neku proizvod kliknite i stavite ga u korpu  u korpu. Kada to uradite u gornjem delu ekrana će se pojaviti novi prozor koji vam nudi mogućnost da vidite stvari koje se nalaze u korpi, kao i mogućnost direktnog odlaska na kasu.

Ukoliko ste završili proces izbora proizvoda (dugme „dodaj u korpu“), kliknite na opciju “Pregled korpe” da proverite porudžbenicu, odnosno da utvrdite da li ste poručili sve stvari koje ste želeli ili ste možda izostavili neki artikal.. Na ekranu će vam se pojaviti podaci svih artikala koje ste prethodno “stavili u korpu”. Ukoliko su svi podaci ispravni, idete na dugme „Nastavite sa plaćanjem“, kako bi ste popunili narudžbenicu.Nakon popunjavanja narudžbenice birate metod plaćanja.

Zatim birate način plaćanja.Za sada su ponuđeni načini plaćanja: A) “pouzećem” – plaćanje po preuzimanju gotovinom, i B) plaćanje direktnom bankarskom transakcijom. (placanje nalogom za uplatu na nas tekuci racun koji je istaknut u “kontaktima”sa pozivom na broj –broj porudzbenice)

Ovim korakom se završava process online kupovine. Nakon toga, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Porudžbina je prihvaćena od strane trgovca tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste..

Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek vam stoji na raspolaganju naš call centar na broju+ 381 013 304 764 : +381 013 210 03 14 koji radi radnim danima od 9 do 20h časova subotom od 09-14h ili kontakt na email office@aldi.co.rs.